Subject: FW: reklaampaigaldise kooskõlastus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 15:27:29 +0300

From: Mart Abro <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 1:39 PM
To: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: reklaampaigaldise kooskõlastus

Tere taas!

Saadan taotluse.

Parimat,

Mart Abro

55661961

Abro Music OÜ

Kontakt Jaan Saia (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 8. aprill 2024 
kell 09:22:

Tere

Pikendamiseks, kui kujundus ja asukoht jäävad samad, saatke ainult uus 
taotlus. Taotlusele märkige, et sööbite paigaldamise luba pikendada

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: Mart Abro <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 9:17 AM
To: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: reklaampaigaldise kooskõlastus

Tere

Soovin pikendada reklaami luba. Kas saadan samad dokumendid tänase 
kuupäevaga või kuidas?

Parimat,

Mart Abro

55661961

Abro Music OÜ

Kontakt Mart Abro (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) kirjutas 
kuupäeval N, 6. aprill 2023 kell 14:08:

Tere
Saadan vajalikud dokumendid.

Edastan Eleringi kooskõlastuse eraldi kirjaga.

Parimat,

Mart Abro

55661961

Abro Music OÜ

Kontakt Jaan Saia (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 3. aprill 2023 
kell 11:17:

Tere

Lisas paigaldusnõuded ja taotluse vorm. Täitke see ja saatke koos nõutavate 
lisadega tagasi

Teie valitud asukoht jääb ka Püssi – Kiisa 220 – 330 kV kõrgepingeliini 
kaitsevööndisse, Teil on vaja teavitada ka liini omanikku, teavitus lisage 
taotlusele

Lugupidamisega

Jaan Saia

taristu ehitamise ja korrashoiu osakonna põhja üksus

liikluskorraldaja

tel. +372 565 27 80

From: Mart Abro <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 31, 2023 1:40 PM
To: Transpordiameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: reklaampaigaldise kooskõlastus

Tere

Soovin paigaldada riigitee  ääres olevale kinnistule reklaamrajatist ning 
Kiili vallavalitsus suunas Transpordiameti poole. Paluti uurida kas on vaja 
kooskõlastust või saab ilma edasi minna.

Panen teile samad dokumendid ja taotlused manusega kaasa, mis ma ka Kiili 
vallale panin.

Parimat,

Mart Abro

55661961

Abro Music OÜ